سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گروه استانها / حوزه آذربایجان شرقی

10:54 - 14/01/87

شماره:8701140016

نسخه چاپی ارسال به دوستان

نماینده تبریز:

اراده تحقق نوآوری و شکوفایی باید تقویت شود

 نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اراده دولت و مجلس در تحقق نوآوری و شکوفایی باید تقویت شود.

محمدحسین فرهنگی افزود: بحث نوآوری و شکوفایی یکی از عالی ترین نیازهای بشری است که برای به عینیت رساندن آن باید تدابیر ویژه اتخاذ شود.
وی ادامه داد: برای تحقق این امر باید رویکرد روزمرگی و تبعیت از شرایط موجود را کنار بگذاریم و به جد ایده تحول خواهی را جایگزین آن کنیم.
فرهنگی وجود یک سری مقاومت‌ها در برابر رشد و شکوفایی نظام جمهوری اسلامی ایران را طبیعی خواند و افزود: مسئولان و سیاستگذاران نظام با مدنظر قرار دادن این مقاومت‌ها باید در برابر آنها برنامه‌ها و تدابیر مناسبی را پیش بینی کنند.
وی در پاسخ به سئوالی پیرامون مسئولیت های دولت و مجلس در راستای عینیت بخشیدن به نوآوری و شکوفایی، اظهار داشت: به حتم نسخه های متنوعی برای این ایده باید مدنظر قرار گیرد، مدیریت بخش‌های مختلف دولت و مجلس باید به طور جداگانه در حوزه اقتصاد، بازرگانی، کشاورزی، صنعت، آموزش و فرهنگ به تغییر نگرش و تحولات اساسی بنگرند.
این نماینده مجلس ادامه داد: باید با اتخاذ اراده‌ای واقعی در راستای تحول بخشی به حوزه های مختلف نظام، احساس عمومی را نسبت به ارزش های نظام اسلامی بیشتر معطوف کنیم.
فرهنگی تاکید کرد: لازمه این امر نیز جدی بودن اراده مردم، دولت و مجلس و داشتن برنامه ریزی برای تحول و مقاومت در برابر آنانی است که نمی خواهند نظام اسلامی به شکوفایی و نوآوری دست یابد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، همچنین با اشاره به گذشت 30 سال از پیروزی انقلاب و عبور از مرحله ثبات نظام، حرکت در جهت اقتدار هرچه بیشتر در سطح منطقه و تحقق اهداف ترسیم شده در سند چشم‌انداز 20 ساله را ضروری دانست و تصریح کرد: ما باید از استعدادهای نسل نو انقلاب و جوانان که نقش مهمی را در تحولات جمهوری اسلامی ایران ایفا کردند، بهره بگیریم.
فرهنگی با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب با تعیین نام جدید و تبیین دو هدف راهبردی در دهه چهارم انقلاب با رویکردی هوشمندانه و مدبرانه به واقعیت‌های داخلی و خارجی و میل به آرمان‌های بالاتر در کشور اشاره کرده‌اند، تصریح کرد: امیدوارم با نام‌گذ‌اری سال جدید، ادبیات رایج در نظام برنامه‌ریزی و مدیریت و فضای افکار عمومی دگرگون شود.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 عکسی...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ