سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
تذکر مجلسی‌ها به استفاده از عنوان مقام معظم رهبری در جشن استادیوم آزادی

برای برپایی جشن 100 هزار نفری استادیوم آزادی از عنوان «لبیک یا خامنه‌ای» استفاده شده که این موضوع مورد اعتراض مجلسی‌ها واقع شده است .

خبرگزاری فارس: تذکر مجلسی‌ها به استفاده از عنوان مقام معظم رهبری در جشن استادیوم آزادی+عکس

مراسم تجلیل از خادمان سفرهای نوروزی کشور هر سال در فضایی بسیار کوچک‌تر از استادیوم آزادی که عمدتاً سالن اجلاس سران یا مرکز همایشهای صدا و سیما بود با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شد اما امسال که سال پایانی دولت است و چند ماه بیشتر تا زمان انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده است سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اعلام کرده است که این مراسم را تحت عنوان «جشن» در استادیوم 100 هزار نفری آزادی برگزار خواهد کرد.

همزمان با اعلام برپایی این جشن، نمایندگان مجلس، سیاست‌مداران، اهالی رسانه و... نسبت به این موضوع، واکنش نشان دادند و به عناوین مختلف، آن را یک«میتینگ انتخاباتی» خواندند حتی روز گذشته آیت الله ناصر مکارم شیرازی، مرجع تقلید نیز درباره برپایی این جشن انتقاد کردند و فرمودند: عنوان تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور، عنوان خنده داری است که برای این همایش برگزیده?اند.

وی از برگزار کنندگان خواستند تا به مردم دروغ نگویند و اگر می خواهند کار انتخاباتی بکنند، صراحتا آن را به مردم بگویند.

برخی از سایت‌های خبری نیز گزارش‌هایی از هزینه‌های گزاف برای برپایی این جشن 100 هزار نفری و الزام برای حضور کارکنان دستگاه‌های مختلف در این جشن منتشر کرده‌اند به طوری که آورده‌اند میلیاردها تومان برای برپایی این جشن هزینه شده است تا در نهایت، کاندیدای رئیس‌جمهور را در این جشن، معرفی کنند.

اما نکته‌ای که قابل توجه است، بنرهای تبلیغاتی این جشن است که از عنوان «لبیک یا خامنه‌ای» استفاده شده است و سالومه پوریامین، سرپرست روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز اعلام کرده است که «اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور با ندای لبیک یا خامنه ای تقدیر می‌شوند.»

 

 

این جشن، کاری خلاف عقل اداری و مملکت داری است

حجه الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره برپایی جشن 100 هزار نفری در استادیوم آزادی به بهانه تجلیل از خادمان سفرهای نوروزی می‌گوید: هر گونه سوء استفاده از امکانات بیت‌المال برای اهداف سیاسی، جناحی و انتخاباتی توسط هر کسی که باشد خلاف قانون و شرع و با بازخورد منفی مردم همراه خواهد بود.

وی ادامه می‌دهد: درباره اینکه 100 هزار نفر مردم را جمع کنند و هزینه‌هایی را متحمل شوند حتی اگر با اهداف سیاسی و انتخاباتی هم نباشد و هدفشان تجلیل از برپاکنندگان سفرهای نوروزی باشد کاری خلاف عقل اداری و مملکت داری است چون هزینه‌ای که می‌شود قطعا بیشتر از نتیجه‌ای است که به بار می‌آورد.

حجه الاسلام رسایی می ‌گوید: رئیس جمهور می‌تواند در سالن کوچکتری به منظور آسیب‌شناسی و بررسی نقاط ضعف و قوت مسئولان و حتی تقدیر از مسئولان، این مراسم را برگزار کند.

وی می‌افزاید: تمام نشانه‌ها قرار از میتینگ سیاسی دارد و متأسفانه با منش سال‌های گذشته احمدی‌نژاد سازگاری ندارد، مردم از این چیزها بدشان می‌آید اگر مردم در دو دولت قبل اقبالی به احمدی‌نژاد داشتند احساس کردند این رفتارها صورت نمی‌گیرد و اگر ببینند همچون رؤسای جمهور قبلی از بیت‌المال برای منافعشان، استفاده می‌کنند مردم بدشان می‌آید.

بدعت غلطی است/ قرار نیست مسئولان هزینه کنند تا از خودشان تشکر کنند

حسین طلا، نائب اول کمیسیون اجتماعی مجلس نیزمی‌گوید: چنین همایشی بدعت بسیار غلطی است آنچه مسئولان انجام می‌دهند وظیفه‌شان است و قرار نیست میلیاردها تومان هزینه شود تا مسئولان از خودشان تشکر کنند بلکه باید از مردم تشکر شود که این سوء مدیریت‌ها را تحمل می‌کنند مردم در شرایط اقتصادی کنونی اینگونه هزینه کردها را نمی‌پذیرند.

وی می‌‌افزاید: بودجه‌ای که صرف برپایی جشن استادیوم آزادی می‌شود می‌تواند هزینه زندگی مستمندان بسیاری شود.

طلا تأکید می‌کند که چه کسی است که برداشت میتینگ انتخاباتی را از این مراسم نداشته باشد؟

وی درباره استفاده از شعار «لبیک یا خامنه‌ای» در بنرهای تبلیغاتی این جشن نیز می‌گوید: در انتخابات امسال، همه شعار پیروی از ولایت را می‌دهند اما نمی‌دانیم چقدر این افراد به این موضوع اعتقاد دارند.

 

 

باید جلوی تبلیغات کاندیدای خاص گرفته شود

مصطفی افضلی‌فرد عضو کمیسیون اصل 90 مجلس نیز می‌گوید: هر حرکت و تبلیغاتی که بیان کننده نوعی تبلیغ برای یک کاندیدای خاص باشد غیرقانونی است و باید جلوی آن گرفته شود اما اینکه افراد تحت عناوین مختلف این کار را انجام می‌دهند تغییری در اصل موضوع ایجاد نمی‌کند.

وی ادامه می‌دهد: وقتی از ابتدا در بین مردم پیچیده است که این جشن برای یک کاندیدای خاص ریاست جمهوری است عوض کردن صورت مسئله یا تحت پوشش یک نام خاص اقدام کردن، ماهیت موضوع را عوض نمی‌کند و دستگاه‌ها باید با این موضوع برخورد کنند.

مخالفت با برپایی جشن استادیوم آزادی

مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس نیز تأکید می‌کند که با این گردهمایی مخالف است و این جشن ابزاری برای تقویت جریان موجود است.

این نماینده مردم تهران در مجلس می‌گوید: برپایی چنین جشنی نه نیاز است و نه مشروع. و بدون شک از آن سوء استفاده خواهد شد.

با نام ولایت می‌خواهند ظاهر را حفظ کنند/ فردا در مجلس تذکر می دهم

حسین آذین عضو کمیسیون اصل 90 مجلس هم می‌گوید: امروز متأسفانه منحرفان، منافقان و دشمنان انقلاب با این چهره که با نام ولایت دارند به میدان می‌آیند به دنبال این هستند که ظاهر را حفظ کنند. امروز شعارهای توخالی با دروغ و نفاق آمیخته شده است و دم از اسلام و ولایت می‌زنند اما آمیخته با کفر و نفاق هستند.

آذین تأکید می‌کند اگر کسی شعار عدالت محوری را سرلوحه خود قرار داده است باید در انتخاب مدیران نیز شایسته‌ سالاری داشته باشد افرادی که مسئله دارند عدالت فرد را هم زیر سؤال می‌برند بارها این موضوعات را در جلسات با رئیس جمهور اعلام کرده‌ایم اما گوش شنوایی نیست و مردم باید بیدار باشند.

این عضو کمیسیون اصل 90 مجلس تأکید می‌کند که فردا نسبت به استفاده از عنوان مقام معظم رهبری به منظور برپایی جشن استادیوم آزادی در مجلس تذکر خواهد داد.

می‌خواهند فتنه ایجاد کنند

حجه الاسلام شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز نیز درباره استفاده از عنوان «لبیک یا خامنه‌ای» در بنرهای تبلیغاتی جشن استادیوم آزادی به خبرنگار فارس می‌گوید:  آنها به دنبال این هستند که با عنوان ولایت، فتنه را ایجاد کنند اما بزرگان در برابر این اقدام سکوت نخواهند کرد.

این جشن، پتانسیل اغتشاش دارد

مهدی کوچک‌زاده، نماینده مردم تهران در مجلس هم برگزاری این جشن را دارای پتانسیل اغتشاش و سوء استفاده می‌داند.

وی می‌گوید: در مجموع برپایی این مراسم را عاقلانه، صحیح و به نفع کشور نمی‌دانم.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

 

دیروز :نیکی کریمی در برلین

عکسهای جدیدی از کشف حجاب نیکی کریمی در اینترنت منتشر شده است.

صدای سراب به نقل از جام نیوز,  نیکی کریمی کارگردان و بازیگر سینمای ایران چند سال پیش به عنوان داور بخش مسابقه‌ فیلم‌های اول و دوم این جشنواره‌ در برلین حاضر شده بود و امروز عکس وی در صفحه ای که به نام خود او نیز در فیس بوک به ثبت رسیده است در معرض دید تمام مخاطبان قرار گرفته است.

در این عکس کریمی  که بدون حجاب اسلامی است در حال امضای عکس خود که روی دیواری نصب شده، دیده می شود.

البته مشخص نیست این صفحه توسط شخص کریمی مدیریت می شود یا در اختیار  هواداران اوست.


کشف حجاب نیکی کریمی 1 (2).jpg

امروز : تهران

یکی از خبرنگاران با پیگیری هایی که در تهران انجام داده است توانسته یکی از زنان بی بند وبار که در تهران اقدام به کشف حجاب کرده و یکی از سرکردگان و خودفروخته های ضد انقلاب بوده است با همکاری نیروی انتظامی تهران بزرگ و وزارت اطلاعات شناسایی و دستگیر کردند.

این زن ضد دین که در چند روز گذشته در تهران بصورت آزادانه گشت و گذار می کرده است و کسی هم متوجه زن بودن وی نشده در صحبت کردن با خبرنگار انقلاب بصورت اتفاقی و از روی لحن صحبت کردن و اندام وی مشخص شده که او زن است و اقدام به کشف کرده که با پیگیری و تعقیب کردنش بدست سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی دستگیر شد.

این زن دستگیر شده که پس از پانزده سال خارج نشینی به ایران بازگشته است و لیدر اصلی جریان بی عفتی در تهران بوده است رسما در بازجویی خود پس از دستگیری اش در وزارات اطلاعات هدفش را ترویج بی حیایی در جامعه اسلامی ایران عنوان کرده و اعلام داشته است که با چند زن دیگر قصد داشته اند در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 92 جریان کشور را به سمت و سو های از پیش طراحی شده ضد انقلاب ببرند که خوشبختانه با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی و همکاری مجموعه خبری انقلاب نیوز خنثی گردید و این زن و چند فرد مرتبط با آن در تهران دستگیر شدند که جای تقدیر فراوان دارد.

 

 

این زن در وزارت اطلاعات رسما همکاری خود را با مخالفان نظام افشا کرده است و اینکه قصد داشته با برخی عناصر خود فروخته دیگر در تهران و چند شهر دیگر اقدام به کشف حجاب نمایند که خوشبختانه نتوانسته به جایی برسد و اقدامی انجام دهد و در اولین روز از کشف حجاب در تهران بدست سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  



باور کنید تا روز قیامت مسئول هستیم مسئول هستیم متوجه هستید مسئول هستیم           
پرسید : ناهار چی داریم مادر ؟

مادر گفت : باقالی پلو با ماهی

با خنده رو به مادر کرد و گفت :

ما امروز این ماهی ها را می خوریم

و یه روزی این ماهی ها ما را می خورند

چند وقت بعد ..عملیات والفجر 8 ...

درون اروند رود گم شد ...

و مادر تا آخر عمرش ماهی نخورد....

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

دنیائی که ما در آن زندگی میکنیم دنیای بی در و پیکری است.

میگوئید چطور؟

همین الان که خبرها را مرور میکردم متوجه شدم دیروز سفارت سوریه در دوحه توسط حاکمان قطر به مخالفان سوری رسما تحویل داده شده است.

این را شما چه جوری تفسیر میکنید؟

بدست گرفتن زمام کشورها در کل دنیا دارای ابزارها وقواعدی است (تاکنون که اینگونه بوده است)

یا در کشوری کودتا میشود و کودتاچیان زمام امور را در کشوری بدست می آورند و آنها با استفاده از دیکتاتوری مخصوص به خود دولت کودتا را سازماندهی میکنند.

یا با استفاده از ابزارهای جامعه مدنی وازطریق انتخابات ارکان یک حکومت را بطور مسالمت آمیز تصاحب میکنند.

یا با استفاده از کودتای مخملی و در یک نبرد نرم حکومت یک کشور را بدست می آورند.

یا پس از شکست در یک انتخابات با اعتراض به نتایج انتخابات و با شعارهائی مانند تقلب در انتخابات و آتش زدن بانک و مسجد و قرآن و اهانت  به ارزشهای مورد قبول یک کشور بالاخره با لطایف الحیل حکومتی را ساقط میکنند.

یا مانند خیلی کشورهای دیگر با استفاده از انقلاب های مردمی با رهبریت یک رهبر ( چه رهبر کاریزماتیک و چه رهبر مجازی با استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و توویتر و سایر شبکه های اجتماعی) به مخالفت با نظام حاکم برمیخیزند و با استفاده از قدرت ناشی از مردم آن حکومت را ساقط میکنند.

اما آنچه در سوریه اتفاق می افتد شباهتی به این نوع تغییر سیستم حاکم نداشته و در نوع خود بی نظیر است.

از یک سو کشورهائی مثل آمریکا ( دشمن درجه یک همه حکومتهای مردمی) و انگلیس ( و اخیرا هم فرانسه با عربده کشی های اخیرش در الجزایر و مالی و کنگو و ... پا جای پای پیشقراولان ظلم و جنایت گذاشته است ) و نیز کشورهای دنباله رو آنها مانند ترکیه و اردن و قطر و عربستان و بحرین و قس علیهذا حکومت ذره بینی قطر با پشتیبانی از مخالفان تروریست سوری جهت ایجاد حاشیه امنیت برای رژیم جعلی صهیونیستی مبارزه سختی را بر علیه دولت بشار اسد تدارک دیده اند و با هر اقدام ممکنی مثل استقرار موشکهای پاتریوت در مرزهای ترکیه و ... تلاش میکنند و اینک که پس از یک مبارزه نفسگیر با دولت مردمی سوریه کار بجایی نرسیده است ابتدا کرسی دولت سوریه در اتحادیه عرب را به مخالفین سوری تحویل داده و هم زمان سفارت آن کشور در قطر را بدون هیچگونه دلیل دیپلماتیک به مخالفان سوری تحویل میدهند.

در اینجا بخاطر اینکه زورمداران قطری را از الفبای مسائل سیاسی آگاه کرده باشم مطالبی را با زبان ساده متذکر میشوم:

اولا برای تشکیل یک دولت در یک منطقه ای نیاز به ابزارهای زیر ضرورت دارد:

1) زمین : زورمداران قطری و دیگران بفرمایند مخالفان و تروریستهای سوری چند متر مکعب ( ببخشید متر مربع چون مترمکعب واحد سنجش آب است که در مواقع ناراحتی و سوزش ناشی از عطش قدرت و غیره کاربرد دارد) زمین در داخل سوریه و یا خارج از آن در اختیار دارند؟

2) مردم و نیروی انسانی: چند درصد مردم سوریه با تروریستهای مسلح همراهی میکنند؟

3) حمایت بین المللی : حداقل دو کشور بر اساس قانون دوورژه ( تا جائی که من یادم مانده آن دو کشور هم باید همسایه باشند ) باید حکومتی را برسمیت بشناسند تا بعنوان یک عضو از سازمان ملل متحد در جامعه جهانی حضور داشته باشد ( البته این در مراحل نهائی تثبیت قدرت و تشکیل دولت قابلیت پیدا میکند) بفرمائید چند کشور مخالفان سوری را برسمیت شناخته اند؟ یادتان باید باشد این شناسائی توسط دولتها شناسائی رسانه ای و اینترنتی و ... نیست باید طی یک نامه رسمی به سازمان ملل متحد ارسال و پس از رسمیت یافتن بعنوان یک سند بین المللی عینیت پیدا بکند و الا خیلی ادعاها در عالم رسانه و مطبوعات میتواند در جهان مطرح بشود که فاقد وجاهت قانونی باشد.

4) منابع و امکانات: برای اداره یک کشور و دولتی منابع و امکانات متعددی لازم است و آن هم ابزارویژه هائی چون بودجه و منابع ملی و نیروهای انسانی کارآمد و ... را میطلبد بفرمائید عده و عده مخالفان و تروریستهای سوری چیست؟

و اما آن چیزی که برای من برای تشبیه این سناریوی ساختگی قابل تصور است این است که شما تصور کنید به یک بیماری که کلیه پزشکان و اطباء جواب منفی داده اند و امید زنده بودن برای آن بیمار اصلا وجود ندارد بعدا خود بیمار و یا اطرافیان بیمار خودشان را به نادانی زده و بی خیال مردن و انتقال به دنیای باقی وسائل و اسباب و اثاثیه مسافرت و تفریح را برای یک دوره زمانی غیرقابل قبول فراهم کرده و برای خودشان یک زندگی عادی را تصور ( دقت کنید تصور) بکنند!!

عزیزان !! ببخشید ای عربهائی که که در قرآن عظیم الشانبا نام اشد کفرا و نفاقا یاد شده اید هم خود شما و هم دوستان شما بدانید که با بیداری اسلامی منبعث از ایران اسلامی ( دقت کنید منبعث از ایران اسلامی = دلتان بسوزد) طومار رژیم های سرسپرده ای چون مبارک و بن علی و معمر قذافی و صدام را در هم پیچیده و عن قریبا نسیم بیداری اسلامی و بزعم شما بهار عربی در کشورهای شما هم وزیدن خواهد گرفت و باز هم فرزند وعده شده آن زن سیاه چرده (کوندالیزا رایس وزیر امور خارجه سابق آمریکا) در درد زایمان ناشی از تشکیل خاورمیانه جدید ناقص الخلقه متولد خواهد شد و باز هم آمریکا و انگلیس و فرانسه و نیز رژیم جعلی اسرائیل انگشت به دهن خواهند ماند چرا که این وعده الهی است که:

لقد کتبنا فی الزبور ان الارض یرثها عبادی الصالحون. الیس الصبح بقریب؟

اینطور نیست؟


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ